Klachten

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over de zorg die u ontvangt van Emergis, WVO Zorg of Zorgstroom. Of u vindt dat de medewerkers van Naerebout Combinatie u niet goed geholpen hebben bij uw aanvraag voor de juiste zorg. Dat willen wij natuurlijk graag van u horen, want van klachten kunnen wij leren.

Heeft u een klacht over een medewerker van het NaereboutPunt of het aanmeld team? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van WVO Zorg, Désirée Baks -Lindeijer. U kunt haar bereiken via telefoonnummer 0118 - 448 424 (bij afwezigheid kunt u een boodschap inspreken) of per mail via dDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De klachtenprocedure Naerebout Combinatie kunt u hier downloaden

Heeft u een klacht over uw zorgverlener? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van die organisatie: 

  • Emergis: Sylvia Lokerse, e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 
  • WVO Zorg: Désirée Baks – Lindeijer, telefoonnummer 0118 - 448 424, e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 
  • Zorgstroom: e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

U kunt uw klacht natuurlijk ook eerst bespreken met de persoon waarover u de klacht heeft. Vaak lost een goed gesprek al heel veel op. Als u niet precies weet waar u het beste terechtkunt met uw klacht, neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van WVO Zorg. Zij helpt u graag verder. 

Als u een klacht heeft over diensten van de gemeente of over uw indicatiestelling, kunt u op de website van de gemeente lezen hoe een klacht indient.